dessa mongolider

hoho jaja.
Jag fattar inte, hur mycket störda människor det finns i hela världen.
Det värsta jag vet är när  folk ska bestämma över mig,.
jag vill göra som jag vill!

jag älskar bilderna jag och sofia tagit, dom e grymma tack för den kvällen Sofia.


Jag e såååå  sugen på att shoppa. ska jobba jätte mycket i sommar och sen bara glassa omkring där med en riktigt fet  plånis. Oh ja:)
E sugen på massa fina kläder. fick en del kläder av josefine härom dagen som jag kanske ska ta lite små kort på. hehe. Gött. men nu ska jag sova.. om det går.

Love to ya

Kommentarer
Postat av: din soffan

snyyyyyyygg är du

2008-04-09 @ 13:11:56
URL: http://sofiagust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0