Godmorgoon eller nåt.

Sitter här i min säng med min laptop som man absolut inte får göra med laptop. men jag har tidningar under.. hårda.

Kunde inte sova i natt heller-. eller jo, jag klarade mig hela natten tills nu på morgonen, helt sjukt, jag fattar inte.
ska träffa linus i dag, vi ska till stan och shoppa lite, han ska köpa skor och lite sånt, och jag ska inte köpa nåt för jag har inga pengar.,
Hoppas verkligen han och jag får en bra dag i dag.


DET SNÖAR
jag trodde seriöst att jag skulle dö när ja såg att det snöade ute i dag. jag orkar inte med detta.
Nu måste man ju dra på sig vinterjackan igen liksom... iofs så e den jäkligt snygg, men det spelar ingen roll.
Det är snart maj och det snöar, någon där uppe borde ju inte gilla sverige när det gäller vädret iaf.

ÄT INTE PÅ EAT
Igår var jag sofia jennier,lova,madeleine,caroline inne på eat för sofia och madde åt buffé.
Jag hade smakat några tomatbita på sofias tallrik och madde med när en utav dom som jobbade där kom och sa till caroline(honkänndehenne) att om vi inte slutade äta från sofias takllsrik så kom securitas och tog henne... okej tänkte vi då .
Sedan så hittade vi, i maten en lökbit, en hackad lökbit där halva var grön och möglig.
Vi gick bestämmt fram till kassan och visade detta och frågade hur dom tänkte ersätta detta.. Då sa dom: Det där är en rot.!
-OKEJ?, tänkte vi då, tyckte det var lite synd om henne eftersom hon antagligen var fruktansvärt efterbliven. men vi gick snällt tillbaka till våran plats med våran mögliga lök.
Sedan när jag nöjt slurpat upp min inte allt för goda dricka så fann vi på glasets botten en drunkad fluga.
Allstå den måste ha legat där innan eftersom jag själv hällt i dricka och satt på ett lock liksom..
SÅ vi gick åter fram och tänkte klaga, eller i alla fall säga att vi hittade en fluga i glaset. deras svar på detta var då:
-Gå härifrån annars så ringer vi securitas!

Jävla svin, hur kan dom behandla en gäst så?, efterblivna är dom.

Senare på kvällen blir det nog bara mys och filmkoll, och sen imon ska vi på kalas AS tidigt...

LYCKA TILL tobias och maria som åker till idol i dag.
Pusspåer
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0