Hej babes:)

Sjukt bra dag hittils


Jag känner mig så himla glad i dag, allt bara blir som jag vill. Jag fick ganska bra på mitt NO prov som jag gjorde och så ska jag vara med massa tjejkompisar ikväll. tjejkväll som det så fint heter.
Dock saknar jag min man väldigt mycket, vill göra någonting mysigt med han imorgon. vet intevad dock. jag är helt pank typ, och jag som skulle vilja gå på bio med han, eller äta eller nåt.

Har färgat håret igen, nu är det kastanj, typ mörk-brun-rött, det är snyggt, dock inte van vid så mörkt.
Det låter kanske som att jag färgar hela tiden , men det är bara för att jag hade sp ljust hår innan, det är svårt att få en fin färg.men nu är jag nöjd tror jag.:P



Vi håller på med ekonomi i skolan och vi ska typ jämföra löner och så inom olika jobb. Jag blir så himla arg! I alla jobb vi hittat så tjänar kvinnorna mindre än männen! varför? jag fattar ingenting, världen e så sjukt blåst.
Männen skulle testa att föda barn en gång så kanske dom skulle ge kvinnorna lite mer lön!

Veronica Maggio är så himmla bra jag bara knarkar henne hela dagarna, ( det var min kära man som tipsade mig)
De bästa låtarna just nu är:
-Gammal sång
-stopp
-10-17 år
image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0