Hej alla gullingar

HAha. jag sitter här och bloggar och tror att folk läser detta?.
Det gör ni ju inte.. men i alla fall.

I dag har varit en ganska slapp dag, låg uppe halva natten och läste en bok, ( jonas gardell-en komikers uppväxt) som jag trodde skulle vara utläst till i dag.  men när jag kom till skolan så var det typ två som hade läst ut den, och de va inte ens tvunget..JAja, slutade tolv, precis som alla andra varannan onsdag:P, men det betyder också att jag slutar sent på fredag.. skit.

Idag fick jag ett par örhäängen av min mamma, väldigt snygga. tänkte visa dom om jag hittar en bra bild.,.
Mina batterier är ännu inte återkomna så ni får inte se min snygga outfit som jag har idag:P

Ikväll ska jag nog sova hos min underbara, va typ ett år sedan vi träffades nu... eller i alla fall några dar.
Jaja. men de känns länge i alla fall.
Har italienska prov på fredag tydligen. har jag kommit på... det är ju inte lika roligt kanske.

Ha de bra.
Kram
och nej jag är ingen toffel.. bara kär:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0