Changed

Jag är förändrad. har jag konstaterat.
Jag vet inte riktigt vad som är förändrat, men mycket.
Jag har tillexempel börjat gilla lite mer "rockiga" kläder. Eller va man ska säga.
Jag kanske inte ser så rockig ut, förutom mitt hår. men ja. det är snyggt.

jag vill flytta till stan!, det är en grej som ändrats.
Jag älskar stenungsund, och har alltid gjort och kommer alltid göra, men jag har en känsla av att jag vill ha nåt nytt, jag vill inte vara fast här med desssa människor och allt som är här!, det är väldigt mcyket skit, och skit snack.
Alla knullar alla och jag är nån stans i mellan fast jag har bara sex med en.

Som vanligt måste jag visa lite bilder.
har tyvärr inga på mig själv, men jag har annat kuligt.,
Have fun:



Vad gäller bild nummer 3, så vill jag ha ett linne som hänger löst, men de e cp svårt att hitta närman  är med ett fint språk "lite fylligare!

- PINK AND I
Många har sagt till mig att jag liknar och påminner dom om pink.
Ville bara säga att ni får gärna säga det mer, för jag tycker hon är hur cool som helst! MOHAHHAHAHAHHAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0