i´ll change for you

Just nu: STRESS STRESS STRESS.
skolan tar kol på oss alla, och i dag så fick vi veta att vi inte har engelskaprov i mon, och det rann nästan en tår längs min kind.
Ikväll ska jag bara slappa och vara med min älskade, vilket inte händer alls ofta enligt mig. Mycket pga skolan
Hade matte prov i dag med.. det gick sådär.. ett G, i alla fall hoppas jag.

Pengarna rullade även idag in på mitt kära seb kort och jag fick genast ta ut fem hundra till skulder. så nu har jag genast inte mycket pengar, nej  livet suger.,... i alla fall ibland.


Nu ska jag städa innan mannen min kommer, ska även testa mitt nya vax.
Godis har jag med.
KYSS PÅ ER:



Dagens önskan är att västtrafik skulle vara gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0