OOPS

NOOOT a good day.

jag har under en lång tid lånat en dator av pappa som han fått av sitt jobb, och i går lämnade han tillbaka den  utan att jag hunnit radera allt.
Och nu har en annan snubbe som inte går att få tag på, min dator, med alla mina bilder på.
Fuck life.



Annars är det en relativt bra dag, var ute och sprang i dag, lovely.
Ska nog motionera med josefine i morgon också. På morgonen. innan min husband kommer.
ska nämnligen åka till danmark på fredag så jag vill vara med honom lite innan.

Hatar hela min familj(just nu),och vill mer än allt flytta hemifrån.
Hoppas och ber att det inte ska vara nån himla snusk gubbe som får min dator.

KÖSSS

-snyggtklädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0