Illamående och skor.

Hej hopp snopp plopp kopp

Hej alla jag sitter här och mår skit illa, och har ont i handleden.
Antagligen mår jag illa för att jag har druckit två stora koppar te och en latte  under loppet av typ två timmar, och antagligen så har jag ont i handleden för att jag antagligen typ har en inflammation i den.
MEN varje gång jag mår lite illa så tänker jag direkt: GRAVID!
Och varje gång så tänker jag först, ååhh tänk en liten bebis, och jag vill ha det och sen två sekunder efter så får jag panik ångest och vill dö, för att jag kan ju inte få barn nu, och  jag är för ung och jag ska resa och blablabla, så nästa dag så springer jag ner till nedrans ungdomsmottagningen, och kissar och grejar som man gör och jag är ALDRIG gravid.
Tror det beror på att jag har P-stav:P, men man kan aldrig vara säker på sånt där hokus pokus!, nej nej.
Men men.

Denna helgen har jag varit förslappad känns det som.
Min man kom hem till mig i fredags och sov här.
På lördagen så åkte vi in till stan och kollade lite i affärer, jag köpte ett linne och spanade in en jacka.
Sedan kollade vi på en dansuppvisning där några vänner var och en vän dansade.
Sedan så slappade vi och fixade vi hemma i hans(hans mammas) lägenhet, och sedan så tog vi ett bad och sen så sov vi.
Dagen därpå( idag) så vaknade jag där, sedan så åkte jag in och köpte jackan jag kollat på och sen så åkte jag hem till lorenzo och drack te med han och emma.
Och nu är jag hemma.
FRUKTANSVÄRT ointressant helg, DOCK mysig. tackälskling<3


I morgon ska jag och josefine till skopunkten och köpa tre betala för två.
JAG ÄLSKAR SKOPUNKTEN

nu ska jag  nog sova snart.
PUss på er..

Kolla in: wackstah.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0