Tre, två, ett...

LÅT MIG PRESENTERA MINA NYA SKOR:
jag ska prata lite om dom med:P

Nr1.
Dessa skorna är jag mest nöjd med!, dom är så sjukt snygga!...enligt mig.
Dom passar nog bäst till riktigt smala stuprör, men också tights.
Finns inte så mycket att säga.. Just love em.


Nr2.
Dessa "stövlarna", köpte jag allra mest för att dom var sköna!
Det var som att sätta i fötterna i ettt  bad av bomull och sen gå. asså. ja.
dom är också snygga till både tights och jeans för dom sitter liksom inte åt runt vaderna. om man inte är en giant!, men de e nog snyggt då med:P Super sköna helt enkelt !


NR3.
Och sist men inte minst så har vi dessa!, dom kostade 29 kronor och är antagligen därför dom är mina.
tänkte att det var bra att ha när det kommer(om det kommer) snö och man liksom ska till affären.
eller om man ska ut och gå eller så. och man liksom inte vill slita ut något annat.. så kan man ta dom.
Sköna också.. för den delen!



Nu behöver jag inte mer skor på ett tag.. dock finns det ett par som jag gärna skulle vilja ha och det är ett par sånna här;


Kommentarer
Postat av: din soffi

du är så go fanny, kännar att jag behöver dig snart. ringer någon kväll. puss

2008-09-16 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0