Fräsigt värre:)

YO homies.

Som ni förhoppningsvis ser så har jag en ny design på min blogg, tack vare Lova : (www.lodoka.blogg.se) så kunde detta ske, tack honey du är guldis värd:)

Idag har förövrigt varit en bra men djävulsk dag.
den började med en slapp dag i skolan där allt sket sig på musiken och vi hade ingen riktig lektion.
Det var en italienare på  min italienska lektion och vi skolkade halva sista lektionen.
Mumma på de:)

Efter skolan kilade jag och Lova hem till henne och grejade bloggen, sedan plingade min Linus och Sebbe på dörren och dom gjorde oss sällskap i några timmar, mycket trevligt. Dock led jag av svår huvudvärk under hela eftermiddagen så jag var väldigt flummig.
Sofia kom lite senare, även hon med huvudverk men det var kul, och nu är jag hemma.

Lova är den ända i min klass som man kan snacka om sex med... och Linus.M då.
god bless sexsnack. 



Jag rida på islandshästar i mon och på onsdag är jag ledig. Nu ska jag försöka ladda ner en film och jag älskar mitt liv. puss hej


Fet bild på Linus och Sebbe:
image81
www.wackstah.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mannen

:) mysigt var det

2008-05-20 @ 11:45:19
URL: http://sofia.blogg.se
Postat av: Lollo

GUD va frään blogg du har fanny;)
Jag Lskar sexsnack!

2008-05-20 @ 12:35:31
URL: http://lovaka.blogg.se
Postat av: S.

du är lika underbar som mjölk
du är absolut inte en grön hulk
när jag är med dig känner jag en glädje som är svår att beskriva
häst kan jag rida
tillsammans är vi som en
med dig känner jag mig fullständig som vän
tillit till 100 %
våran vänskap värmer som ett element

2008-05-20 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0