Trött, och älskande

  • Hej.

    Jag är jätte dålig på att blogga, ursäkta.
    Men jag har inget intressant att skriva.
    Jag festar inte så ofta. och när jag gör det tar jag aldrig med mig kameran.
    Jag shoppar mycket, är med min underbaring till pojkvän, och med mina vänner.
    Annat också såklart, men liksom..WTF


    Idag har i alla fall varit en lång dag..
    Det började med att jag vaknade hos linus, efter en lång natt
    Kl 10.00 så åkte, jag mamma och anton och gustav( två av mina tre bröder), till min kusin moas konfirmation.
    De var sådär roligt, som en vanlig konfirmation.

    Höjdpunkterna på dagen var:
  • Nya tygskor
  • Väska från mormor
  • Linus.


    Har även badat i helgen. både fredagen och lördagen.
    Freedagen bestod av grillfest på nösnäsbadet.
    Mycket trecvligt och kallt:P
    Lördagen låg jag linus och ellen och degade hela dan i st-höga på stranden och fick en del färg-
    GOODBYE FOUNDATION!

    Snodd av lova: bad vid nösnäs

image67


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0