Hard

jag är den som ser genom väggar för att få svar, not always that easy

För alla kristna: jag tror snart att jag ger upp.
Hej, jag har varit kristen länge och måste säga att Gud vart min bäste vän.
Dock känner jag att han sviker, han hjälper inte längre, lyssnar inte.
Eller i alla fall så hör han inte.
Jag vet att det är patetiskt och egoistiskt, men jag känner ofta att jag inte kan klara allt själv.
Och då han funnits där tidigare och inte längre så kallar jag det absolut för svek.

Bytning av ämne



Bra dag, dålig kväll.

Idag har varit en ganska så skönt dag tills min huvudverk bröt ut, inte bara på mig utan den jag älskar med.
förlåt.

det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

Finns bild på Timmy i min blogg.

2008-04-24 @ 22:45:22
URL: http://kinzakenza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0