HEj alla

Hej alla människor.
har inte skrivit på ett tag, har inte haft någonting att skriva....
Ja sitter här innan skolan och tänker. på allt om mig själv och andra
Jag önskar  ofta att jag inte var mig själv utan någon annan.

Att älska är svårt, att hata är svårt, att inte känna någonting är svårt.
Allt är svårt, men det är nog svårast att älska.
Man kan inte älska någon som inte älskar en tillbaka.
Eller man kan det men inte psykiskt.

Alla känslor är svåra, jag älskar.
JAg älskar jag gör det svåraste. Och det märks, det tä¨r på mig. samtidit som att det stärker.
jag älskar honom mer än möjligt, och mer än det.
jag har aldrig älskat någon förrut, och det lovar jag.
Mer än all musik i världen.
Han är all musik jag vill höra, den vackraste melodin ett öra kan höra.
Just wanted that out.










Idag, så ska jag på Linus modevisning på världskulturmuseet, har varit på en tidigare med. men den var gratis.
Be there.
Senare på kvällen så ska jag på kalas hos min vän maria. hon e gullig och jag gillar henne.
Ska försöka ta bilder. puss på er.

Linus med modeller: han som sytt klädena
image38

Kommentarer
Postat av: matilda johansson

hur var modevisningen? hittade ni 4gott? :) haha

2008-04-05 @ 14:38:09
URL: http://tildalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0