SVIN STORM

Hej alla bajsenödiga
Jag har tänkt igenom lite på om vad jag ska göra med mitt liv.

  • Jag ska inte gå ut skolan utan jag ska börja leva på gatan, för jag känner att det är mitt kall.
  • Sen så ska jag bygga ett hus av träbitar jag hittat under döda hundar och sånt som ligger i gatorna i grekland där jag ska bosätta mig...
  • Sen så ska jag finna mig en rik man, om min nuvarande tröttnat på mitt uteliggande dårå.
  • När jag hittat mig en rik sak, så tänker jag bosätta mig där istället och sälja mitt exklusiva träbitshus och leva livet ut med rostat bröd och champanj.


I morgon så slutar jag förövrigt skolan, och i övermorgon så har jag sommarlov.
Jag vet inte om morgondagen kommer bli särskillt lyckad. För först så ska jag sjunga i skolan massor, med kör osv. spela lite bongotrummor osv.
Sen så har jag absolut ingenting att göra, för jag har inga vänner. Eller jo några har jag väl, men dom ska ju göra annat!
Ja, och så är jag ju ingevidare snygg heller så, egenligen kan jag ju bara dö..

NE, nu ska jag ladda ner olaglig film på internet och sen så ska jag sova.
Har redan sovit lite idag men pappa sa att jag inte fick så nu håller jag mig vaken..


Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0