Utkast: HEJ Sofia ...

HEJ

Sofia
kom hem nu.
Jag saknar dig som tusan, känns som att du vart borta ett år.

Du är som saft i sommartider
som ett plåster när sår svider
Jag är ingen utan dig
Du är en del av mig
Kom gör stenungsund oroligt
vi gör det jävligt skickligt
Love, ingen är som du
Kom hem nu.



Ja mina vänner, är sitter jag, i en stol och väntar på second hand öppning,
jag ska shoppa sönder mitt psyke, kommer säkert inte hitta någonting bara för att jag vill.
Saknar redan min man som lämnat mig för ett jobb i trollis, Men han kommer ikväll.
Som tur är.
Nu för tiden jobbar jag mån-tor+sön, så vi har inte träffats nåt nästan denna veckan.

I morse sa jag"dansa med korvar", som-"dansa med vargar", i sömnen.
Det var roligt.
Köss haj


Kommentarer
Postat av: siempre

du är nu i landet far far away

och jag lovar dig att jag är inte gay

snabba dig hem min vän

så vi kan bete oss som män

tandläkaren plockar bort plack

en dag utan dig o jag blir lack

kom hem nu din älskade sate

så slipper jag tjate!

2008-07-12 @ 03:41:10
URL: http://sofiagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0