Hej Hej

Hej, Här sitter jag idag igen.
Sitter hos min linus som sitter och syr ett par byxor eller nåt.. Han ska bli designer;) mycket sexigt!
Går dagen var mycket rolig, Var på "fest" eller va man ska säga, ( några vänner som träffades och drack:P )
Dock glömmde jag mina batterier i laddaren hos min kompis, så det blev ínga kort från min kamera.
Men min kompis tog några. så kanske lägger in nåt från hennes.
Annars ganska bra kväll:P
i KVÄLL ska  jag nog bara sitta hemma och göra mig tjock med linus, sådana lördagar måste ju få finnas med.
Fo sho-
Peace out
image12
går Kvällens "outfit" inte så komplicerad. mest skön.

Jag och min klasskompis Linus,( inte linus min pojkvän alltså)

har även köpt en ny sjal, plånbok och fondation i dag:
, ,
Både sjalen och plånboken var på super-rea och kostade 20kr st på lindex:)

Linganboy
PuSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0