Måndags-Avskrivning!

Shuu, i dag känner jag att det behövs en avskrivning.. det kommer en varje måndag. HAHA. behövs

Ja:

Jag känner så här, att jag är förvirrad.
Jag har så mycket tankar om allting, ALLT precis allt.
Jag känner att jag alltid behöver uppmärksamhet av alla, allt och alla, det känns som att ingen gillar mig om jag inte får det. vet inte vad det är med mig.
Alla liksom måste hela tiden säga att jag har snygga kläder att jag e rolig att jag e snäll, att dom tycker om mig helt enkelt. Jag vill liksom ha bekräftelser och det är väldigt jobbigt.,
Jag tycker om min klass jättemycket, alla är jätte snälla.
MEN
inte många bryr sig om kläder/hår smink och allt sånt som jag Tänker på hela tiden.
När jag går upp på morgonen äter jag oftast inte utan bara gör i årdning mig hur länge som helst.
Utan snygga kläder, snyggt hår och bra smink så blir dagen totalförstörd oftast.
detta gör mig förvirrad, och försenad..(tillskolan)

Jag har aldrig varit sån här, jag är liksom självsäker och uttåtriktad och allt bra egentligen. men inte längre.
Jag vet inte var det är, det kanske är P-staven, mitt humör har ju totalförändrats efter den. jag är tillochmed svartsjuk på min pojkvän, och inte blir det bättre av att han går i en klass med 26 tjejer..
Hum, egentligen har jag ju inte så mycket emot det, men min kropp reagerar jötte konstigt så fort han typ nämner nån, vilket han gör ofta.
Och liksom, gud, jag är jätte glad för hans skull, för att han gör det han älskar och har hamnat med människor som han verkligen tycker om, det är ju hur underbart som helst för honom, hans glädje är min glädje.
Men liksom, det tycker inte min kropp. det känns som att min kropp har en del som inte tillhör mig som tänker på ett sätt och sedan smittar av sig till resten.
Den delen tänker hela tiden typ att alla tjejer gör "intrång" på mitt revir, att jag liksom äger honom, och att jag vill vara den ända..
FÖRLÅT, jag vet att jag bekymrar mig ofta över hur jag är, och ofta säger förlåt. men gud ibland är det jobbigt att vara jag, och jag vet att det är jobbigt för honom med.
-Men du är allt jag har och allt jag ber om.


Annars så är allting väldigt bra. jag fick en ny vän i dag som heter johanna.
Jag vet inte om hon uppfattade att vi blev vänner , men jag gjorde.
Vi ska köpa glidmedel tillsammans på torsdag om mitt kort börjar fungera.
Snuskisar e vi:)

Nu ska jag kolla vidare här inne i bloggvärlden.
BTW, jag är shopping sugen som ett djur, och jag har inga nya bilder.


PUSSPUSS

Jessica alba, DAMN THAT WOMAN, looks like



Kommentarer
Postat av: matilda

jag diggar din stil totalt! är riktigt avundsjuk ska du veta :)

2008-03-24 @ 10:56:22
URL: http://tildalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0