Älskade fredag.

Yo monkeyfaces -v-

I dag är en sjukt bra dag. jag vet inte varför, men jag vaknar upp ur mardrömmar och känner bara: Idag börjar mitt nya liv

Jag ska inte tjata, inte fråga för mycket, vara glad, jag ska njuta av nuet, och jag ska plugga lagom, så att jag inte blir utbränd och negativ.

För allt detta har jag överproducerat den senaste veckan. Och det är slut på det  nu.
Mardrömmar är allt bra till någonting;)


Dagen:

  • Skola
  • Köpa hårfärg+färga
  • Äta
  • FIxa mig
  • Gå på fest med Linus, och sofia
  • Gå hem med Linus
  • Sova+Mysa.

Visst låter allt detta som en väldigt givande dag???
Pussss på er.
-checka in Mia Rose på youtube


Kommentarer
Postat av: man

värst vad du är fin, dock kåt som en kanin

idag ska vi festa, för kul har vi ju det mesta

sommarn kommer nu, gäldje står på tur

tillsammans är vi number one, our job here is done

2008-05-30 @ 08:48:13
URL: http://sofiagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0