Underbara helg

Hej alla:)

Jag har haft en otroligt skön kväll tsm med min familj lite vänner och såklart min man.
har slappat 24/7 från fredag till lördags.

I fredags så satt jag och linus hemma hos mig och kollade på film och åt oss tjocka.
Lördagen bestod av att åka bil mest...
Vi började våran resa med att åka till second hand här i st-sund, som sedan ledde till att vi åkte till en as stor second han i kungälv. därifrån vandrade vi till Maxi och köpte typskor till mig samt en tidning, och lingan köpte godis.
Efter det så åkte vi hem till stenungsund igen och åt lite med min kära familj, sen så åkte vi ner till jysk för att kolla på solstolar med min mamma, men dom fanns i nte så vi åkte till jysk typ i göborg, och köpte dom.
Kvällen spenderade vi sedan hos våran kära vän andreas, med hans martina, och lova minn bror john och linus och johnny.
Mycket trevlig dag.

Idag har endast bestått av slapp...



Jag har en mycket fin pojkvän vill jag bara säga, och han kanske ska flytta till backa inom en framtid, och det betyder färre besök av honom ANTAGLIGEN, men lucky you guys i göteborg som får ta del av hans skönhet varje dag!!!
han har förövrigt en blogg : www.wackstah.blogg.se
Kika in där


Nu ska jag städa. och kolla på film. förhoppningsvis nåt med jessica alba

Kommentarer
Postat av: Lovis

De låter toppen fanny!:) Ses imorn, puss love!

2008-05-18 @ 21:39:06
URL: http://lovaka.blogg.se
Postat av: mannen

saknade dig i helgen hörrö

2008-05-18 @ 22:24:28
URL: http://sofiagust.blogg.se
Postat av: Lova

Nu är de ändrat! haha förlåt(L)

2008-05-19 @ 22:15:17
URL: http://lovaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0