If everyone else will go, i will stay.

Här är jag, fanny, och jag är förkyld. Vad är du?

Dagen i dag är smutsig och ofräsh, känner inte för någonting ändå har jag massor att göra.
-Duchen skall dusha av min smutsiga kropp
-Rummet skall bli städat av mig
-mat skall ätas
-josefine,linus,sara och johanna skall träffas.

Det låter inte så mycket men det är mycket och jag orkar inte... i alla fall inte städa.
Min mycket gode vän lorenzo gav mig lite musik som jag älskar just nu. Eller han typ tipsade om en man vid namn:
Mat Kearny så nu lyssnar jag på han för fullt och det får mig att vilja typ leva ett litet  tag till.


Många vill bli gammla och mysiga men det vill inte jag.
Jag vill inte bli rynkig
jag vill inte bli anfådd av att typ skriva
jag vill inte bli sladdrig
få bristningar
grått hår
lukta illa.

Finns det något bra med att vara pansionär förutom att man kan bara bullar typ varje dag och leva på sparpengar och bidrag?
typ resa men ändåinte orka göra någonting?
NEJ TACKA VET JAG TONÅREN, trots att dom har sina nackdelar som typ finnar och humörsvängningar så kan man i alla fall slösa pengar på onödigt och slappa vid datorn till musik.
Tack för mig. LYSSNA:
http://www.youtube.com/watch?v=uOGjHFHackc


watch from a distance just to see you glow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0