RubrikEN

Hej hej
igår var jag och sara i staden göteborg och tänkte att vi skulle ha kul.
det hade vi inte, vi slösade endast pengar och sprang sunt i regnet och lekte att vi var äldre än vi är.
Dock tycker jag väldigt mycket om sara, hon är super, och vi är super lika..

Idag var jag i kyrkan och sjung solo.
Det gick mycket bra, och jag är stolt.

Matte prov på tisadag och en himla uppsats som jag ska skriva. och ett naturprov och ett italienska prov.
Livet bara bjuder på fler och fler underbara överaskningar och jag njuter till fullo. (ironi)

Äsh, min tid kommer den med.
bara tråkigt att vänta.

Nu ska jag sätta i ring i min näsa och ta kort på mig själv. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är bra :) Tycker om dig med, har haft jätte roligt med dig <3

2008-12-02 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0