Im your man!

Yeah, hello you cool guys out there!

Är trött på morgonen, oftast varje dag. men inte denna morgon för där fanns inte bara jag
Nej en till liten gullig sak , som låg och klämmde på min bak.
Vi är äkta inte som alla andra fake my id folks
för dig ska jag fäkta, och bita alla tykna dogs!
jag rimmar för dig gullet
och i dag åt jag pommes för att utöka hullet.
Nu inför vinterns kalla dagar
är det vi som masserar varandras magar.




DAMN!, jag är grym på att simma.
det gjorde vi i gymnastiken i dag och jag fick femma på allt!
Grymt sa grisen.. DOCK fick typ alla det.
och jag var en av dom.
TAck

Här får ni några godingar:´)



På ett sätt njuter jag och ler, på ett sätt spyr jag tills jag inget mer ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0