LÖS

Två dagars helg och sen är det måndag.
jag vet inte vad jag ska säga.
Min helg:
 Fredag- Martina,espressohouse,thai,linus
Lördag- secondhand(pälsmössa,väska), Linus
Söndag- Linus, Kyrkan

Asså, jag tycker det är jätte roligt att sjunga i kör.
Men jag tycker att sjunger man i kör så ska man kunna sjunga.
eller o alla fall kunna hänga med i en text och sätta tornerna.
Det kan många inte i våran kör.
Därför är jag numera halvt döv och mår lite illa av vissa tant helveten som kommer dit fasten dom suger.

Tack, nu ska jag antingen läsa eller kolla film.

-v-
I ett eko av din röst somnar jag in djupt och mitt hjärta slår i takt med dina andetag.
Jag tänker att  lyckligare kan ingen vara och 3,2,1 så öppnar sig drömmarnas värld sina armar och jag dras djupt ner i en dal av godisträd och 30 m långa kola snören som leaner.
Av 1,2,3 kyssar från dina ängla läppar vaknar jag och kollar dig djupt i dina ögon medans jag tänker:
Vid sidan av dig är alla världens drömmar så himmla ovärda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0