Ron,Ernie,John

SHO!

Ligger här i min säng med en liten laptop och duttar på knapparna och bildar sakta men säkert ett inlägg:)
I mina högtalare kommer paradis i musikform ut med:
   
Ron Pope, Ernie Halter, John Legend

Alla tre ägnar sig åt lite lugnare softare musik. Ernie och Ron kör nästan bara aukustiskt och John kör på R&B.
Riktigt skön musik att lyssna på sådana här dagar när man ligger hemma sjuk.
Och för dom som gillar kärleksfulla texter, så är dessa pojkarna vad du letat efter.


I vinter är jag nog lite mer inne på stövelaktiga skor, måste jag säga.
Det är annars inte min grej oftast, men efter att ha köpt två par så måste jag säga att jag trovs ganska bra i dom.
Men ofcourse så lämnar jag inte mina fejk reebook, och mina andra beloved tygskor, nej nej,. strumpor.



Dessa tycker jag är väldigt snygga.. Det är ju inga stövlar men dom är sjukt snygga", Jag gillar att det är flera olika färger och inte bara en som på alla andra tråkiga skor:) Mer av dessa tacK!

Jag gillar inte höga stövlar annars, men ska de vara så ska de vara som dom längst till höger..dom är lite som ballerina skorna ovan.. SNYGGT



Puss på er/



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0