rubbe

Rubbe står för Rubrik.


Idag har varit en dag jag nog inte vill prata om igentligen.
Jag var i skolan, hade typ tre lektioner som flög förbi.
Sen så åkte jag hem till lova och åt mig tjock på negerbolls smet, sodastream och kollade på TOP MODEL.
Alltså, jag förstår inte vad som har hänt med mig!, jag älskar det!, innan så har jag hatat det, för ja, det är liksom top model.
Men nu så får jag orgasm så fort jag tänker på det typ. ja... i alla fall.
sen gick vi upp till Josefine och tjata, och kl kvart i sju, så vandrade jag josefine och johanna till kören och nu är jag hemma.

Jag vet inte varför jag inte vill prata om denna dag. Jag har varit väldigt rolig... enligt mig själv.
Men det känns lite som att jag gått runt och försökt göra mig själv glad genom att få andra att skratta.
och nu när jag kom hem så bara sjunker man ner i sängen med datan och deppar ihop typ.
bajs bajs.


jag vill ha nya skor nya tröjor och nya klänningar.





Alla har väl hört om lilla Anna Bergendahl som slog till i B-programmet IDOL, med en änglaröst utan dess like.
om inte så kan ni lyssna på allas vårat youtube.
Sök bara på Anna bergendahl och tryck på första som  kommer upp:P

Tack för moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0